03 diciembre 2019

Calp debatrà en una jornada el paper dels influencers en el sector turístic

Els influencers s'han convertit en els últims anys en un recurs destacat en les estratègies de màrqueting en nombrosos sectors.

Per aquest motiu aprofitant el XXV aniversari dels estudis de turisme a la Universitat d'Alacant (UA) la seu universitària de Calp d'aquesta universitat ha organitzat una jornada per a debatre el paper que exerceixen els influencers en el sector turístic.

Tindrà lloc el 12 de desembre a les 19.30 hores a la Casa Nova i serà la primera activitat que realitza en el municipi la seu universitària, creada fa tan sols uns mesos.

La jornada començarà amb la conferència “Influencer màrqueting per a organitzacions turístiques: claus per a entendre un fenomen global” a càrrec de l'investigador de l'Institut Universitari d'Investigacions Turístiques de la UA, Francisco Femenía Serra, qui reflexionarà sobre l'efectivitat dels influencers i donarà claus per a dissenyar estratègies de màrqueting amb aquest tipus de prescriptores en l'àmbit turístic des d'una òptica ètica i sostenible.

També abordarà com aprofitar aquest fenomen tan en voga en aquests moments sense caure en errors comuns ni generar perjudicis a tercers.

A continuació se celebrarà un col·loqui en el qual a més de Femenía intervindran la periodista de l'Ajuntament de Calp i experta en xarxes socials i marca personal en les Administracions Públiques, Amalia López Acera i el consultor de Mitjà social Màrqueting Mario Schumacher.

AVIS DE COOKIES: Este sitio web hace uso de cookies con la finalidad de recopilar datos estadísticos anónimos de uso de la web, así como la mejora del funcionamiento y personalización de la experiencia de navegación del usuario. Si continúa navegando se considera que acepta nuestra política de cookies. Acceptar Més informació